Ellenőrizd a mobil előfizetésed! – 61. spórolási tipp

Mobil előfizetés rendszeres (1-2 évente) ellenőrzésére két fő ok van. Először is évek alatt átalakulhatnak a telefonálási szokásaink pl. új barátok, ismerősök ráadásul akár válthatnak szolgáltatót is, más munkahely. Másrészt a telefoncsomagok is mindig alakulnak egy kicsit, a kettő együtt pedig már jelentős változást eredményezhet.

Mielőtt mobil előfizetésed ellenőrzöd, először is mérd fel a mobiltelefonálási szokásaidat, a legtöbb családban ma már csak és kizárólag mobil előfizetések vannak.

Mivel a számhordozás következtében, ma már a számból nem derül ki, hogy milyen szolgáltatót takar, ezért a családon kívüli számoknál, derítsük ki azt, feltételezem családon belül megy fejből is.

Hogyan?

Lehetőség van a telefonszámok szolgáltatójának mobiltelefonon keresztül történő lekérdezésére a 1748-as telefonszámon, illetve a következő módon: a telefonkészüléken a *126*KörzetszámTelefonszám# kódsort kell begépelni, majd a híváskezdeményező gombot lenyomni: a szolgáltató ingyenes üzenetben küldi a kért információt.

Tudtad ezt?

Rendben tudod, melyik szám, melyik szolgáltatóhoz tartozik.

A mobil előfizetési szokások több szempont szerint is felmérhetőek.

Ha felmérted a szolgáltatási igényedet, akkor azokat üsd be ide, és máris választhatsz a javasolt csomagok közül.

Telefonálási szokások megadása itt.

Hűség nyilatkozatod van még, akkor írd be a naptáradba két héttel korábban a lejárat előtt, és akkor csináld végig a javasolt folyamatot.

Ha pedig semmi kedved hozzá magadnak bogarásszad a mobil előfizetésed, akkor bízd magad egy szakértőre, mert még az is lehet, hogy a Te megoldásod nem egy nagy szolgáltatónál van. Nézesd meg itt INGYENESEN a mobil előfizetésed!

Már akkor is sokat teszel az ügyért, ha legalább házon belül, megnézeted a számlacsomagodat, ráadásul a szolgáltatónál, pontosan láthatóak a telefonálási szokásaid a rendszerben.

Sok sikert és olcsó mobil előfizetést kívánok!

Tovább a blogra »